bert janssen

Tot nu toe...prima..zowel bestellen via internet alsmede telefonisch iemand aan de lijn te krijgen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Bert,
Bedankt voor uw positieve review.
Ons team doet erg hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Wij hopen u graag snel weer te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Bert,
Bedankt voor uw positieve review.
Anna

Lees beoordeling

Prima service. Snelle levering.

Lees beoordeling

Zeer snelle levering en de lampen geven perfect licht.

Lees beoordeling

De bestelling en levering is heel vlot en correct verlopen.
De bestelling en levering is heel vlot en correct verlopen.
Toch zitten wij met een klein probleem. Deze panelen gebruiken wij om fotos te trekken van objecten. Na het instaleren merkten wij dat de lichtfrequentie van deze panelen storting in het toestel geven (zoals neons).
Wat is de oplossing hiervoor)? Bedankt.

Khatsiyev Yusup

Gemakkelijke bereikbaar via whatsapp en snelle levering

Lees beoordeling

Na een foutje in hun systeem heb ik mijn bestelling iets later ontvangen, op zich geen probleem maar ik wil even aanhalen dat de klantendienst zeer snel heeft gereageerd op mijn vraag en me goed op... Na een foutje in hun systeem heb ik mijn bestelling iets later ontvangen, op zich geen probleem maar ik wil even aanhalen dat de klantendienst zeer snel heeft gereageerd op mijn vraag en me goed op de hoogte heeft gehouden.

Julie

Ik bestelde bij jullie en ontving de dag nadien meteen mijn bestelling.
Ik bestelde bij jullie en ontving de dag nadien meteen mijn bestelling.
Alles ging super vlot dus ik ben een zeer tevreden klant ! Mijn volgende bestellingen zullen zeker ook via jullie gebeuren!!

Zeer goede service.

K. Kor

Goede duidelijke site snelle levering, mooie en kwalitatieve goede ksmpen

J.S.Romijn

Waardeloos, niet leveren wat besteld is, miscommunicatie, naleveringen nog niet in huis

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Jelle,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer dat het bestel en leverproces niet soepel is verlopen.
Beste Jelle,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer dat het bestel en leverproces niet soepel is verlopen.
Onze excuses voor het ongemak. Ik zal persoonlijk contact met u opnemen om te kijken of we de situatie kunnen oplossen.
Ana-Lola