Pierre M

Snelle levering en degelijk verpakt

Erwin

Bestelling Led panelen

Ad Hofmans

Correct, snel, traceerbaar

van Gils

Goede, kundige informatievoorziening voorafgaande aan de aankoop. Tijdige en kwalitatief goede levering.

Roby K.

Perfect, snelle levering en goede kwaliteit.

Lees beoordeling

Snel en complete levering.
Armaturen zijn al gemonteerd en werken prima.

Lees beoordeling

Snelle levering en prima spul

Vos

Zeer goed ,altijd op tijd

Lees beoordeling

Het niet gratis kunnen retourneren is niet klantvriendelijk

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw bericht.
We kunnen helaas niet voor iedereen de retourskosten betalen.
We hopen dit in de toekomst te kunnen veranderen.
Met vriendelijke groet,...
Beste Klant,
Bedankt voor uw bericht.
We kunnen helaas niet voor iedereen de retourskosten betalen.
We hopen dit in de toekomst te kunnen veranderen.
Ana-Lola

Lees beoordeling

Levering was prima, maar bedrijf is niet transparant met de prijzen. Hebben een andere dochterbedrijf waar het goedkoper is. Ze laten je bewust teveel betalen. Als je dit aangeeft kun je naar je... Levering was prima, maar bedrijf is niet transparant met de prijzen. Hebben een andere dochterbedrijf waar het goedkoper is. Ze laten je bewust teveel betalen. Als je dit aangeeft kun je naar je geld fluiten.. waardeloos. Zou er niet nog een keer wat bestellen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Levi,
Bedankt voor uw review.
Beste Levi,
Bedankt voor uw review.
Wat fijn dat u tevreden bent met ons levertermijn! Ja dat klopt wij hebben een ander dochterbedrijf. Het verschil in prijzen komt omdat de producten in bulk opgekocht worden. Daarnaast is het verschil ook te wijten aan verschillen in service en garantie.
Wij willen onze klanten de beste prijzen en voorwaarden bieden. Dit staat bij ons voorop. Daarnaast hanteren we de wet koop op afstand. Dit betekent dat u een wettelijke bedenktijd heeft van 14 dagen. U kunt onze producten altijd binnen het termijn retourneren.
Ana-Lola