Ottimi prodotti, ho ordinato vari pannelli Led con relativi driver.
Ottimi prodotti, ho ordinato vari pannelli Led con relativi driver.
Ho avuto solo un problema con un driver, ma una volta contattata l'assistenza, me ne hanno spedito uno nuovo gratuitamente e velocemente

Kenny Hauben

Bestelde een led paneel als test bij jullie super tevreden dus zal vrij snel opnieuw bestellen.

Theo Brenters

Snelle levering, er mag alleen wat meer moeite aan de instructies gedaan worden. Al is het naar een tekening erbij!! Maar na vragen krijg je een link voor YouTube, waar niet iedereen op zit te... Snelle levering, er mag alleen wat meer moeite aan de instructies gedaan worden. Al is het naar een tekening erbij!! Maar na vragen krijg je een link voor YouTube, waar niet iedereen op zit te wachten.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review!
Beste Klant,
Bedankt voor uw review!
Wat fijn dat u tevreden bent met onze levertijd! We proberen zo min mogelijk papier te gebruiken vandaar dat u onze instructies op youtube kunt vinden.
Daarnaast zijn we ook van maandag tot en met zaterdag 09.00-17.00 telefonisch bereikbaar voor al uw vragen.
Ik hoop dat u toch tevreden bent met uw order.
Ana-Lola

Lees beoordeling

Service en dienstverlening is zeer goed. Levertermijn kan uitlopen indien niet voorradig.

Lees beoordeling

Product vrij snel kapot maar snel geholpen, goede service.

Lees beoordeling

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Lees beoordeling

Cool product, high quality, fast delivery.. nothing to critize.

Goed.
Goed.
Goed tel. te woord gestaan door de medewerker (Driss). Ontzettend vriendelijke man. Heeft duidelijk antwoord gegeven op mijn vragen. Ik had gasveren besteld voor de keukenkastjes, die moesten worden vervangen. Er stonden erg veel codes op de website, maar hij legde mij uit waar ik op moest letten. Ze passen perfect! Wel prijzig, maar op andere ( buitenlandse) sites gingen ze ook niet voor minder.

Lees beoordeling

Snel en vakkundig bedrijf. ik had een vraag over een bewegings-sensor van leverancier en krijg een uitstekend uitgebreid antwoord. goed verpakt en na een klein foutje een uitstekende en snelle... Snel en vakkundig bedrijf. ik had een vraag over een bewegings-sensor van leverancier en krijg een uitstekend uitgebreid antwoord. goed verpakt en na een klein foutje een uitstekende en snelle manier van rechtzetten.

andre Schep

Prima levering 57 stuks de 90 cm led 1 defect
20 stuks buis 120 cm led alle goed
wat opvalt de 120 cm buizen zijn veel egaler en feller dan 90cm buizen hier zie de ledjes zitten. Prima levering 57 stuks de 90 cm led 1 defect
20 stuks buis 120 cm led alle goed
op de ene defect buis na prima geregeld