Martin

Duidelijke infoamties over de producten, snelle levering! Daarnaast goed op de hoogte gehouden over de bestelde producten.

Evert van den Enden

Prima ervaring ondanks een paar verkeerde geleverde modellen.
Dit werd super snel opgepakt en geregeld.
Erg blij mee.

Niestadt Juweliers

Snelle levering, goede prijs

Lees beoordeling

Ik bestelde een ledpaneel 1.2mx0.3.
Bleek na 10min branden kapot gegaan te zijn.
Ik belde en stuurde wat foto 's van de aansluiting en onmiddellijk werd een nieuwe opgestuurd.
Ik bestelde een ledpaneel 1.2mx0.3.
Bleek na 10min branden kapot gegaan te zijn.

das service!

Lees beoordeling

Ik ben tevreden over de 4 ledlampen die ik ontvangen heb.

GOED LICHT EN EEN GUNSTGE PRIJS

Pascal

Snelle en correcte levering.
De verzendkosten naar België zijn wat aan de hoge kant.

Giulio Mirisola

Snelle levering en zeer goede service!

Elly Verbueken

Correcte en vlugge afhandeling