ModellbahnClub-Lechfeld e.V.

Recht herzlichen Dank. Die LED Panels sind montiert und sind zu unserer Zufriedenheit ausgefallen. Werde Sie weiter empfehlen.
sie bekommen von uns 5 Sterne

Snelle levering, degelijk verpakt

Harm Gallee

Goed materiaal en snelle levering

Coin Vastgoed BV

Goede ervaring en snelle nalevering van een transportschade.

Lees beoordeling

Degelijke uitleg, gemakkelijke website en korte levertermijnen

Igor

Top service

Zeer goed.

Vd Brink

Snel advies maar helaas niet het juiste waardoor het verkeerde product. Nu eerst kosten maken voor retour, antwoordnummer oid hebben ze niet. Geen originele doos extra kosten.. hierover gemaild... Snel advies maar helaas niet het juiste waardoor het verkeerde product. Nu eerst kosten maken voor retour, antwoordnummer oid hebben ze niet. Geen originele doos extra kosten.. hierover gemaild maar geen reactie meer. Dit ben ik niet gewend.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Als wij uw verkeerd hebben geïnformeerd, onze excuses hiervoor.
Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Als wij uw verkeerd hebben geïnformeerd, onze excuses hiervoor.
Ik kan met uw e-mailadres helaas geen email verkeer van u vinden. Ik zal u een email sturen om het probleem te verhelderen zodat we een gepaste oplossing kunnen zoeken.
Ana-Lola

Het pakketje zou tussen 11.41 en 12.41 bezorgd worden, die tijd thuis gebleven
pakketje gevolgd via living tracking maar niet op ons adres geleverd . Maar later
kregen we een mail...
Het pakketje zou tussen 11.41 en 12.41 bezorgd worden, die tijd thuis gebleven
kregen we een mail dat we het pakketje bij de pickup parcelshop konden afhalen.
Verder wel tevreden .

Schoenmaker Henk

Goedemiddag,
Ik ben zeer tevreden.
Bestelling op afgesproken tijd in huis.
-ik ben de éérste led panelen aan het installeren.
-de geplaatste panelen voldoen zeker na...
Goedemiddag,
Ik ben zeer tevreden.
Bestelling op afgesproken tijd in huis.
-ik ben de éérste led panelen aan het installeren.
-de geplaatste panelen voldoen zeker na behoren.
Als mijn 1é projeck klaar is, en indien ik nog Led panellen zal plaatsen bestel ik deze zeker bij "Ledpaneel groothandel.

Henk Schoenmaker