Theo Temmerman

Degelijk materiaal voor weinig geld.
Een aanrader voor iedereen.
Snelle service,gewoon top.

Niels

Het bestellen en leveren ging prima. Moet de lampen nog wel installeren.

Lees beoordeling

Snelle levering, product ziet er ok uit!

A. Sparreboom

Goede klantenservice en vooral niet zo verschrikkelijk duur!

c.j.r. de jong

Goede service snelle levering en uitstekend product

Lees beoordeling

Levering de tweede dag na het bestellen. Goede informatie per mail omtrent levering. Factuur per mail. Ledpaneel degelijk verpakt.

Agon

Zeer tevreden en snel geleverd op tijd zoals aangegeven!

Alfons Vermeulen

Super snelle levering. Goed product.

Lees beoordeling

Ik heb verleden week een order besteld en de spullen ontvangen. ik heb daarbij de verkeerde spullen besteld via jullie site. ik heb daarbij niet goed opgelet maar dat komt ook door jullie site. bij... Ik heb verleden week een order besteld en de spullen ontvangen. ik heb daarbij de verkeerde spullen besteld via jullie site. ik heb daarbij niet goed opgelet maar dat komt ook door jullie site. bij het kiezen van een product ga je verder van panelen, naar 60 bij 60 en zo verder. dat heb ik gedaan en toch heb ik panelen van 30 bij 30 besteld. die stonden kennelijk weer tussen de opties terwijl ik daarvoor al een keuze had gemaakt voor panelen van 60 bij 60. das verwarrend. wat ook verwarrend is. vorige bestelling vond ik breedstralers op bepaalde plaats op jullie site. afgelopen vrijdag wilde ik dezelfde bij bestellen. op de eerdere plaats stond nu een ander product omdat mijn gewenste lamp kennelijk niet voorradig meer is. of uit assortiment. hierdoor bijna verkeerde lampen besteld. gelukkig nu wel op tijd gezien.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u de verkeerde panelen heeft besteld. Als het goed is staat er bij elk product in de titel vermeld wat de afmetingen zijn van het product. Misschien bent u in de war geraakt bij het bestellen. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om al uw producten na te kijken in uw winkelmandje.
We zullen uw feedback meenemen.
Ana-Lola

Lees beoordeling

Prettige bestelling en snel geleverd.