Gemakkelijk gevonden wat er moet besteld worden om een ledpaneel op te hangen aan een plafond.
Snelle levering!

Joop

De bestelde led-dimmer werd supersnel geleverd. Goed verpakt en via de video op you tube gemakkelijk te instaleren. Dat ie het niet deed, bleek achteraf aan iets te liggen waar Led panel geen... De bestelde led-dimmer werd supersnel geleverd. Goed verpakt en via de video op you tube gemakkelijk te instaleren. Dat ie het niet deed, bleek achteraf aan iets te liggen waar Led panel geen invloed op had. Een tweede besteld en die werd kosteloos en ook supersnel geleverd. Deze moet nog aangesloten worden maar over de service van Ledpanel niets dan lof.

Lees beoordeling

De panelen goed ontvangen maar het zou handig zijn als er een stroomkringschema op papier bijgevoegd wordt. Niet altijd is duidelijk wat waar en hoe het aangesloten moet worden.

Bedankt voor uw review.
Heel begrijpelijk dat u dat fijn vindt.
Bedankt voor uw review.
Heel begrijpelijk dat u dat fijn vindt.
Wij leveren helaas geen instructie documenten mee. Wel maken wij veel instructie filmpjes die u op onze youtube pagina kunt vinden.
Hopelijk komt u daar wat verder mee. Mocht dit niet lukken zijn wij van ma t/m vrij van 09.00 tot 17.00 telefonisch bereikbaar voor al uw vragen!

MP

Vrijdag 29/3 besteld op rekening (dus betaling na levering)
toch betaald op donderdag 4 april, na telefonisch contact
er werd beloofd om op vrijdag 6 april te leveren, daarna beloofd om...
Vrijdag 29/3 besteld op rekening (dus betaling na levering)
toch betaald op donderdag 4 april, na telefonisch contact
er werd beloofd om op vrijdag 6 april te leveren, daarna beloofd om op 8 april te leveren, daarna beloofd om op 9 april te leveren
nu vandaag 12 april nog niet geleverd wegens ????

Bedankt voor uw review.
Onze excuses voor het ongemak! Wij zullen maandag contact met u opnemen en dit zo snel mogelijk oplossen.

Lees beoordeling

Heb even telefonisch contact gehad ( 15 min gewacht) om te kijken waar mijn bestelling was. Medewerkster heeft me een mail met tracking adres gestuurd. Vriendelijke en vlotte hulp gehad. Ondertussen... Heb even telefonisch contact gehad ( 15 min gewacht) om te kijken waar mijn bestelling was. Medewerkster heeft me een mail met tracking adres gestuurd. Vriendelijke en vlotte hulp gehad. Ondertussen alles goed ontvangen.

Lamp besteld, geleverd, werkt

v ham

Nog niks ontvangen

Beste Hans,
Bedankt voor uw review.
Volgens ons systeem heeft u uw bestelling op 9-04-2019 in ontvangst genomen.
Dit is natuurlijk later dan verwacht.
Onze excuses voor het...
Beste Hans,
Bedankt voor uw review.
Volgens ons systeem heeft u uw bestelling op 9-04-2019 in ontvangst genomen.
Dit is natuurlijk later dan verwacht.
Onze excuses voor het ongemak!

Arjen De Clercq

Zeer snelle afhandeling, mooi product voor zijn prijs!
Die armaturen in alu look zijn echt heel strak

Goed snelle levering

Lees beoordeling

Led highbay 100 watt besteld deze zou circa 12000 lumen op moeten brengen. Dat is bijna 2 x zoveel als dat de bestaande 2x58 watt TL armaturen in de praktijk zouden moeten geven met alle... Led highbay 100 watt besteld deze zou circa 12000 lumen op moeten brengen. Dat is bijna 2 x zoveel als dat de bestaande 2x58 watt TL armaturen in de praktijk zouden moeten geven met alle reflectorverliezen etc verrekend.

Ik heb nog nooit een grotere tegenvaller als dit gehad. Wat een rotding. Geeft nog niet de helft van het licht dat m'n bestaande TL armatuur geeft op diezelfde plek.
Ik had het kunnen weten want een vergelijkbare highbay met hetzelfde opgenomen vermogen en lumen specs. kost op diverse andere sites het 3 of 4 voudige en wel van een iets bekender merk en niet van "TSONG". Chinese troep dus. Goedkoop duurkoop. De doorsnee led bouwlamp geeft 2x zoveel licht. Hier maak je jezelf niet populair mee.

Beste Karel,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Wij willen natuurlijk graag dat onze klanten tevreden zijn met onze producten.
We zullen...
Beste Karel,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Wij willen natuurlijk graag dat onze klanten tevreden zijn met onze producten.
We zullen contact met u opnemen om samen tot een gepaste oplossing te komen.