Roel van de Ligt

Ledpaneel groothandel heeft heel interessante prijzen voor de door hen geleverde producten. Nadeel is dat de informatie op de site wat summier is. Maar daarbij hebben ze telefonisch goed geholpen.

Beste Roel,
Bedankt voor uw review.
Wat fijn dat uw tevreden bent met onze prijzen!
Wij zijn hard aan het werk om de informatie op onze site zo duidelijk mogelijk te maken.
Wij...
Beste Roel,
Bedankt voor uw review.
Wat fijn dat uw tevreden bent met onze prijzen!
Wij waarderen uw feedback!

Lees beoordeling

Guter Service, schneller Ersatz.
Nur die Erstattung funktioniert irgendwie nicht. Eine E-Mail ist gekommen, aber auf paypal ist immer noch kein Geldeingang

Marco

Prima product

Prima, wel doorgegeven dat er een fout in led tl t8 zit 22w ipv 24 watt

Tom Vermoere

Goed, behalve kleine lakschade aan 1 armatuur

Beste Tom,
Bedankt voor uw feedback.
Beste Tom,
Bedankt voor uw feedback.
Wat fijn dat u ons positief beoordeelt! Wel heel jammer dat uw armatuur lakschade heeft. Als u niet (helemaal) tevreden bent met ons product kunt u ons altijd een foto mailen zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Wim van den Brand

Led tl lampen en armatuur besteld op aanraden van tevreden klant, snel geleverd maar enkele kapot afgeleverd. klacht ingediend, foto verstuurd voor bewijs, enkele worden nageleverd maar nog niets... Led tl lampen en armatuur besteld op aanraden van tevreden klant, snel geleverd maar enkele kapot afgeleverd. klacht ingediend, foto verstuurd voor bewijs, enkele worden nageleverd maar nog niets ontvangen. helaas. aansluiting vraag over gesteld, foto verstuurd voor eactie, geen contact meer gehad. hoe verder? kweet het ook niet behalve de reply hier en wachten op reactie. jammer had nog 10 tl lampen nodig en rgb voor nog een ruimte dit jaar.

Beste Wim,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat uw producten tijdens de levering kapot zijn gegaan.
Beste Wim,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat uw producten tijdens de levering kapot zijn gegaan.
Onze excuses hiervoor. Onze garantie procedure loopt meestal vlot! Erg spijtig dat dit proces voor u niet zo makkelijk verloopt. Ik zie dat mijn collega u een mail heeft gestuurd op 20 maart. Ik zal dit mailcontact zo snel mogelijk oppakken zodat u de vervangende producten zo snel mogelijk zult ontvangen.

Lees beoordeling

Vlotte en correcte levering.

Marielle

Top

Koos

Bij eerste contact met klantenservice werd ik vriendelijk geholpen door een dame, tijdens het doen van mijn bestelling ging er iets fout, dit bleek ook uit mijn ontvangen spullen. heb toen weer... Bij eerste contact met klantenservice werd ik vriendelijk geholpen door een dame, tijdens het doen van mijn bestelling ging er iets fout, dit bleek ook uit mijn ontvangen spullen. heb toen weer gebeld met de klanten service maar kreeg nu een heer aan de telefoon, dit was een minder leuk en niet meedenkende naar een oplossing gesprek.
De levering was wel als aangegeven op de site binnen de tijd gekomen, ook was alles netjes verpakt.

Lees beoordeling

Beetje moeten wachten op pakket, maar wel goed toegekomen