Rovers

Zaterdag besteld. dinsdag binnen is niet andere dag?
Snap dat zondag niet wordt geleverd, maar dan maandag toch?

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Op werkdagen besteld is de volgende werkdag in huis. Wij proberen ons hier altijd aan te houden. Als u dus op zaterdag besteld wordt het pakket helaas pas op maandag verzonden! Sorry als dit anders is dan u verwachtte! Hopelijk bent u wel tevreden met uw bestelling.
Ana

Johan Beugeling

Super, goed verpakt zeer profecioneel.

Super

Carsten Andersen

Good service :-)

Lees beoordeling

Zeer tevreden over het product.De levering liet wel een aantal dagen op zich wachten.

Fotoklusser.

Ontvangen LED downlight ziet er degelijk uit. Met een (ergens anders) gekocht DIM systeem werkt het iets minder dan gedacht wat vermoedelijk door de dimmer "van KLIK aan/KLIK uit" komt. Jammer dat... Ontvangen LED downlight ziet er degelijk uit. Met een (ergens anders) gekocht DIM systeem werkt het iets minder dan gedacht wat vermoedelijk door de dimmer "van KLIK aan/KLIK uit" komt. Jammer dat de verpakkingsdoos niet schoon was, een beetje verkreukeld en met een gat erin.

Lees beoordeling

Snelle levering en telefonisch goed bereikbaar

040klussen gerard

Mijn ervaring is heel goed het enige probleem is dat op de oude spot kleur 830 stond ik dacht dat 830 met 4000 overeen kwam . Ik heb m vandaag geplaatst maar hij heel veel witter dan andere oude die... Mijn ervaring is heel goed het enige probleem is dat op de oude spot kleur 830 stond ik dacht dat 830 met 4000 overeen kwam . Ik heb m vandaag geplaatst maar hij heel veel witter dan andere oude die er nog in zitten . Maar t is een kantoor waar er honderden zitten dus die moeten misschien latertoch nog .

Cees Bolten

Bij de telefonische ondersteuning is geen kennis als je vragen stelt over bijvoorbeeld hoe wordt een ledpaneel dan geaard, later blijkt dat de omvormer dubbel is geïsoleerd... wel bijna 8 minuten... Bij de telefonische ondersteuning is geen kennis als je vragen stelt over bijvoorbeeld hoe wordt een ledpaneel dan geaard, later blijkt dat de omvormer dubbel is geïsoleerd... wel bijna 8 minuten aan de telefoon gezeten zonder echt antwoord. echter bestelling is toch bij jullie gedaan en werd keurig afgeleverd en klopte volledig.

Lees beoordeling

Snelle levering, duidelijke site. Top LED panelen.