Prima! Goede website en goede en snelle afhandeling van de bestelling

Danny

Zoals onze eerste is onze tweede bestelling vlekkeloos verlopen, de levering is deze keer zelfs sneller bezorgd.
Onze dank daarvoor

Hans Heijnen

Alles prima geregeld

Peter

Ik heb wederom weer een heel mooi product van een degelijke kwaliteit gekocht. Snelle levering!

Rudi Van Vynckt

Ledpanelen besteld. Super geholpen en voorlopig heel content.

Lees beoordeling

Prima materiaal goede prijs verhouding snel geleverd

Dennis van den Akker

Snelle levering van scherp geprijsde led-spots!

Lees beoordeling

De bestelde LED spots zijn reeds gemonteerd en werken met de led drivers prima . De kwaliteit is goed en de behuizing zeer netjes. Voor de prijs hoef je de aanschaf niet te laten.

Prima levering

Guido Hellings

Bij de levering liep het meermaals mis.
Eerst werd alles teruggezonden, nadien moest ik het elders gaan afhalen ...

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Guido,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat het mis is gegaan met uw bestelling.
Om te kunnen leveren hebben wij toch echt de juiste adres gegevens nodig.
Indien dit niet...
Beste Guido,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat het mis is gegaan met uw bestelling.
Om te kunnen leveren hebben wij toch echt de juiste adres gegevens nodig.
Indien dit niet het geval is kunnen onze producten niet op tijd geleverd worden.
Om u toch een beetje te gemoed te komen hebben we samen naar een passende oplossing gezocht.
Ana