Dieter

Prijs kwaliteit verhouding spots 7W zit enorm goed. Erg warm licht en modern design.

Lees beoordeling

Correcte communicatie en levering.

Poismansherwig

Reeds tweemaal besteld en alles zeer goed verlopen

Lees beoordeling

Zeer goed. Is gearriveerd wanneer verwacht was. Ledstrips zijn exact wat we zochten.

Lees beoordeling

Snelle levering en led panelen geven goed licht.

Lees beoordeling

Beste, onze ervaring met ledpaneelgroothandel is goed verlopen.
Alles is goed geïnstalleerd.
We geven een 9/10

Correcte en snelle levering

Rudi

Ledpaneel-groothandel heeft een makkelijke website(shop). Een snelle levering voor een product met een scherpe prijs. Ik ben een tevreden klant.

De Fauw

Beste kwaliteit

Lees beoordeling

Eerlijk gezegd, prijs is geel goed qua kwaliteit.
ontbreekt één veertje bij de spot, ik ga dit zelf met silicone vastmaken denk ik.