Erik

Levering is supersnel. De website is OK, maar je moet wel even goed kijken.

Prima winkel goede service

HVDL

Prima lichtopbrengst ,snelle levering , er was een driver niet aanwezig bij de lamp, dit gemeld en de dag nadien is hij nageleverd(super klantendienst!!!)

Prima service

Lees beoordeling

Is veruit de goedkoopste webwinkel in zijn soort.

Niet tevreden

Jammer dat mailbox zo laat word bekeken had één uur na mijn bestelling een annuleringsmail
Gestuurd echter andere werkdag een mail gehad dat spullen waren verzonden . Echter drie dagen na levering een mail voor retourneren onnodig moeilijk allemaal

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw email.
Wat jammer dat u uw order niet op tijd heeft kunnen retourneren.
Beste Klant,
Bedankt voor uw email.
Wat jammer dat u uw order niet op tijd heeft kunnen retourneren.
Onze werktijden zijn van Ma. t/m Za. 09:00 - 17:00 uur. Vrijwel alle bestellingen worden binnen 1 werkdag afgeleverd. Als u een email stuurt na onze werktijden wordt deze mail vanaf de volgende werkdag beantwoord.

botweg

Snelle levering van interessant artikel

Lees beoordeling

Goed benaderbaar, redelijke snelheid bij vragen, scherpe prijzen, weinig kortingsmogelijkheden, laatste vragen niet beantwoord!

Trui

Goede materialen.