Bij mar

Goede voorlichting op de site en snelle verzending

Rob Wighman

Mijn ervaringen met Ledpaneelgroothandel zijn overwegend positief.
Mijn ervaringen met Ledpaneelgroothandel zijn overwegend positief.
Ik heb twee keer een ledpaneel bij hen gekocht en ook zelf afgehaald. De klantvriendelijkheid en het technisch advies zijn uitstekend. Bij het uitpakken van mijn laatst gekochte paneel ontbraken wel een netsnoer en de wieland stekkers.
Dit was wellicht een gevolg van de recente verhuizing naar de overigens mooie en proffesionele locatie in Amsterdam Z.O.

Luyckx Etienne

Kwaliteit perfect zoals beschrijving.

Joop

De informatie op de website over het bevestigen en aansluiten mag wat prominenter aanwezig zijn op de pagina waar je de panelen bestelt.

Lees beoordeling

Prima en snelle levering..

Snelle levering!

Lees beoordeling

Goede service en snelle levering.

Hans de Vries

Prima kwaliteit lampen voor een redelijke prijs en goede levering.

Klusbedrijf Hein van Hoof

Perfect ben alleen niet tevreden met het transport bedrijf.

Rob Trip

Had eerst een bestelling geplaatst maar niet afgerond voor een ledpaneel met alu rand. Daarna nieuwe bestelling wel afgerond ledpaneel met witte rand. Helaas is de eerste bestelling die niet betaald... Had eerst een bestelling geplaatst maar niet afgerond voor een ledpaneel met alu rand. Daarna nieuwe bestelling wel afgerond ledpaneel met witte rand. Helaas is de eerste bestelling die niet betaald is (alu rand)afgestuurd en niet de betaalde met witte rand. Is geen probleem maar wel jammer.