Laura

Een week geleden besteld en nog altijd niet aangekregen pakket staat vast wegens geen adres

Lees beoordeling

2 weken later en mijn pakket is blijkbaar bij de buren geleverd zij hebben niets ontvangen.
Verkeerde adres op de verpakking.
Ik krijg te horen je hebt getekend. Blijkbaar afgetekend...
Verkeerde adres op de verpakking.
Ik krijg te horen je hebt getekend. Blijkbaar afgetekend met een kruisje!

Helaas kwamen de ledlampen met een snoer van 90cm ipv 150 cm

Ina

Recent bestelling geplaatst en snel ontvangen, op 18/02 een retour aangemeld. Vandaag en enkele mails later nog steeds geen reactie op mijn retourmelding.....
Klantenservice??????

Jimmy Van Baelen

Goede productbeschrijving ,korte levertijd en correcte afhandeling

Sam

Snelle levering en werkt goed

le terior bvba Lesage

Bestelling en levering perfect afgehandeld met de nodige informatie

sander van der schaaf

Prima service en informatie, snelle levering, goed verpakt

Davy C.

Veel keuze en niet duur, snelle thuislevering

Lees beoordeling

Te vroeg gestuurde revieuw en beoordeling. Product is nog niet geleverd, maar wel e-mails voor beoordeling. Niet handig