Annet

Goede service, fijn product en snelle levering. Wij zij er erg blij mee

Lees beoordeling

Mooie producten voor een eerlijke prijs.

Lees beoordeling

Goed, pakket is juist verzonden, inhoud klopt.

THEO SIMONS

Heel mooie verlichting

Jörgen

Vlot antwoord op vragen aan telefoon, na een 2 uur al een mail met "verzonden"

Goed en snel

J. Kooij

Goed en snelle levering

Jong Nederland De Fakkel Eindhoven

Ik heb een LED-paneel (30x120) besteld voor ons verenigingsgebouw. Om even te kijken hoe het werkt en hoe het er uit ziet. Is prima op tijd bezorgd. Het LED-paneel werkt uitstekend en is gemakkelijk... Ik heb een LED-paneel (30x120) besteld voor ons verenigingsgebouw. Om even te kijken hoe het werkt en hoe het er uit ziet. Is prima op tijd bezorgd. Het LED-paneel werkt uitstekend en is gemakkelijk aan te sluiten. Inmiddels hebben we er nog 8 besteld.

Linda

Every Think wass super :-)

Luc

Super geholpen snelle levering gisteren besteld vandaag in huis