Prima bedrijf, vlotte levering van uitstekende producten.

Lees beoordeling

Prima service. Na melding defect ledspotje werd direct een nieuw exemplaar opgestuurd

C .J.Clement

Snelle levering , goed verpakt , klasse !

Lees beoordeling

Materialen zijn over het algemeen goed. De service hangt er soms vanaf wie je hebt.

Kees Peek

Mooie lampen maar nog niet alles geleverd gekregen

Lees beoordeling

Moet ik wel hebben en dat is nog niet zo

Robert Niemeijer

B.Jvan der Aa

Ongekende goede service!!!

Peter Noblesse

Ik heb twee keer moeten bellen, alvorens ik een mail kreeg dat slechts één van drie colli werd geleverd, omdat de rest van de bestelling in back-order werd gezet. Hiervan werd ik eerder niet op de... Ik heb twee keer moeten bellen, alvorens ik een mail kreeg dat slechts één van drie colli werd geleverd, omdat de rest van de bestelling in back-order werd gezet. Hiervan werd ik eerder niet op de hoogte gebracht, integendeel: men mailde me zelfs de twee tracking-nummers van DPD. Er werd geen alternatief aangeboden, noch de mogelijkheid om het betaalde bedrag te recupereren. Jammer, zal bij een éénmalige ervaring blijven.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat de gewenste producten niet op voorraad zijn. Wij proberen de voorraadgegevens altijd up-to-date te houden. Wanneer producten na bestelling alsnog niet op voorraad blijken te zijn, wordt de bestelling op backorder gezet. Hier proberen wij de klant altijd een bericht van te sturen. Mocht u deze toch niet gehad hebben, onze excuses hiervoor. Ik heb u een email gestuurd om naar een oplossing te kijken.
Ana

Goede snelle levering