Vlotte samenwerking en afhandeling

Jos Rood

Goede kwaliteit lampen en armaturen. Ook nog eens snel ontvangen, erg fijn!

Lees beoordeling

Snelle levering, redelijk gunstig geprijst, correct en degelijk verstuurd.

Alice Peeters

Alles perfect.. Levertijd... Product (30x30 RGB) was compleet klaar in de doos! Alle kleuren waren al keurig aan de LED driver gemonteerd. Controller met duidelijke uitleg. Alles werkt binnen 1... Alles perfect.. Levertijd... Product (30x30 RGB) was compleet klaar in de doos! Alle kleuren waren al keurig aan de LED driver gemonteerd. Controller met duidelijke uitleg. Alles werkt binnen 1 minuutje!
Vanwege jullie review kortingsactie van 12% heb ik dit bordje eens aangeschaft en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Peter

Supersnelle levering, kwaliteit van het produkt is ok

luc

Goede service ,prima ledverlichting

Pietjouw

Perfect, doen wat ze beloven.

Jimmy De Luyck

Zeer correcte en goedkope site voor jouw LED producten

R. Derycke

Mijn bestelling werd zeer vlug geregeld , perfect in orde.