Goede prijs voor de led panelen

Lees beoordeling

Snelle levering . Graag wat meer informatie op de website betreffende de verschillende led buizen en aansluitingen, ook wat de verschillende methodes van ombouw van bestaande tl armaturen betreft.

R.h.rijkes

Helaas was de afstansdbediening niet waterdicht,mijn fout
Maak ontving snel een nieuwe ,voor 9.99

Johan

Top duidelijke site, vlotte afhandeling en levering tot in België

Lees beoordeling

Goed advies, snelle levering!

Vansevenant

Levering nog altijd niet ontvangen via DPD

Lees beoordeling

Snelle verzending , producten zijn van goede kwaliteit.

Lees beoordeling

Spotjes prima kwaliteit en goede ontvangst. Een aanrader.

Snelle levering .
Fijne website

Jan

Na enig zoeken via afbeeldingen van de google zoekmachine ben ik bij ledpaneelgroothandel terecht gekomen en heb via de site dimmers en spots gekocht wat zeer tot tevredenheid gegaan is. Van te... Na enig zoeken via afbeeldingen van de google zoekmachine ben ik bij ledpaneelgroothandel terecht gekomen en heb via de site dimmers en spots gekocht wat zeer tot tevredenheid gegaan is. Van te voren was mij duidelijk ,via de site , verteld wat me te wachten stond ivm aansluiten van de dimmer.
De spots met dimmer werken al enige tijd en voldoen prima.