Goede servise

Patricia Van Loock

Snelle servies en goed verpakt

Jo

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet, Wij geven op de bouwlampen 1 jaar garantie, de bouwlampen heeft u gekocht op 12 mei 2016.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Klantenservice

Deze site geeft zelf geen garantie van de wettelijke termijn van 2 Jaar

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste J,
Bedankt voor uw review.
Beste J,
Bedankt voor uw review.
Wij geloven in de hoge kwaliteit van onze producten en dat deze bij normaal gebruik binnen 5 jaar niet stuk kunnen gaan. Daarom geven wij 5 jaar garantie op al onze producten. Voor ledstrips hanteren wij een garantie van 2 jaar.
Als u nog steeds een claim wilt indienen kunt u ons een email sturen!
Met vriendelijke groet.
Ana

MARECHAL

Zeer correcte samenwerking , een aanrader voor iedereen !!

Snelle service,duidelijke website
Horde ervaringen

Lees beoordeling

RGB led werkt perfect en tegen een mooie prijs. Levering was snel en correct.

Rai

Niet zo goed, 1e bestelling kwijt en een deel niet eens leverbaar

Lees beoordeling

Veel keus en duidelijkheid wat betreft de specificaties. Zeer redelijk geprijsd.

Jacobus van maastricht

Nog steeds niets gehoord hoe of wat over de misverstand van de zending. Ben benieuwd wanneer t binnen komt. Op t moment ben ik niet erg tevreden. 0640406868
B.v.d. jacobus van maastricht

Lees beoordeling

Correcte levering ware het niet dat de vervoersmaatschappij geen enkel bericht heeft achtergelatenbij de levering omdat er niemand thuis was.
Ook jammer dat het track & trace programma niet is...
Ook jammer dat het track & trace programma niet is aangeleverd geweest en het slechts na vraag wanneer we zouden worden geleverd dat ons dit werd bezorgd.
Het geleverde product is correct en in zeer goede staat