Snelle levering en ik had veel vragen en die zijn allemaal snel en super beantwoord

Snelle en goede levering

Bob de Jong

Het leveren van spullen goed doen is niet iets waarvoor je complimenten hoort te verlangen, dat is normaal. Het goed doen als er iets fout gaat is een kenmerk van vakmanschap dat Lpg niet goed... Het leveren van spullen goed doen is niet iets waarvoor je complimenten hoort te verlangen, dat is normaal. Het goed doen als er iets fout gaat is een kenmerk van vakmanschap dat Lpg niet goed beheerst.
Een fout gemaakt bij versturen is te pruimen als het direct wordt hersteld, zoals overigens werd beloofd. Dat dat een week later nog niet is gebeurd is niet goed. Er is betaald en het verkeerd gestuurde is direct geretourneerd.

Marion

Voor de eerste keer een bestelling gedaan. Snelle levering en correct. Lampen voldeden zeker aan de verwachting.

Lees beoordeling

Top lamp voor onze showroom

Paul van Hooff

Ik heb de dienstverlening van uw bedrijf als positief ervaren. Ik had 3 ledlampen E14 besteld, waarvan er één knipperde. k heb daarop direct met de klantenservice gebeld en kreeg een dag later 2... Ik heb de dienstverlening van uw bedrijf als positief ervaren. Ik had 3 ledlampen E14 besteld, waarvan er één knipperde. k heb daarop direct met de klantenservice gebeld en kreeg een dag later 2 ledlampen toegestuurd. Prima service! Wel een aanbeveling: de lampen voor toezending zo mogelijk even controleren.

wesley

Snel geleverd

Frank de bit

Pervect

De Fauw

Ik heb een uitstekende service met de ledpaneelgroothandel het is tegenwoordig al een grote kunst dat je de juiste producten beschikbaar krijgt.De ledpanelen zijn van een uitstekende kwaliteit.De... Ik heb een uitstekende service met de ledpaneelgroothandel het is tegenwoordig al een grote kunst dat je de juiste producten beschikbaar krijgt.De ledpanelen zijn van een uitstekende kwaliteit.De prijs is zeker OK.

Lees beoordeling

Prima product tegen prima prijs.