Bas

2 ledpanelen besteld. Website werkte prima en snel. Bestelling ook geleverd binnen de tijd die was toegezegd. 1 paneel was defect en dit werd adequaat en prima opgelost.

Lees beoordeling

Zeer correcte levering van bestelde materialen

Lees beoordeling

Perfecte lampen met zeer hoog rendement voir even zeer acceptabele prijs.

Erwin

Mooi stevig ledpaneel ontvangen 600x1200 met opbouw paneel
stevig verpakt snelle levering top

Zeer snelle levering.
Materialen zijn correct zoals ze op de website worden aangeboden.
Voor herhaling vatbaar.

Robert

Ging prima geen bezwaar, moet de spullen nog wel installeren.

Piet Claessen

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Giovanni Janssen

Bij mijn eerste bestelling was 2/3 verkeerd geleverd. Ik heb daar contact over opgenomen en kreeg kosteloos de juiste bestelling aangestuurd. Kreeg vervolgens echter een factuur waarop ik heb... Bij mijn eerste bestelling was 2/3 verkeerd geleverd. Ik heb daar contact over opgenomen en kreeg kosteloos de juiste bestelling aangestuurd. Kreeg vervolgens echter een factuur waarop ik heb gereageerd. Werd ook weer in orde gemaakt met factuur 0. Nu is er weer een levering. Ik heb deze nog niet opgehaald, daar ik mijn bestelling al heb ontvangen. Mogelijk gaat er toch iets mis met automatisch bestellen en leveren. Dat is jammer want het kost hun geld. Service is top, alleen de automatisering.......

Lees beoordeling

Bestelling kwam top binnen.

Lees beoordeling

Fantastische inzet voor een nieuwe klant, bedankt