Gwen

Klantvriendelijk, goede klantenservice, snelle service en perfecte levering op de afgesproken datum.

niels

Zeer snel en goedkoop

Albert B

Correcte en snelle afwerking. Goede, overzichtelijke en informatieve website.

MH

Zeer goed

Goede snelle afhandeling

Lees beoordeling

Ik had een bestelling niet geleverd gekregen via dpd. Jullie hebben het nogmaals opgestuurd waarvoor grote dank!!!

Lees beoordeling

De verlichting geeft mooi en veel licht in mijn praktijkruimte. Voorheen had ik tl verlichting, maar dat gaf veel minder licht en sommigen gingen kapot, waarbij het moeilijk was om te vervangen.

Zien er goed uit

Lees beoordeling

Niet tijdig geleverd zoals beloofd, toch moeten betalen en bovendien bij klacht nog eens met een kluitje in het riet gestuurd....Niet aan te bevelen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant, hartelijk dank voor uw review.
Beste klant, hartelijk dank voor uw review.
Ik kan helaas geen bestel history op uw naam terugvinden. Zou u misschien contact met ons op kunnen nemen, zo dat wij uw klacht kunnen oplossen. Alvast vriendelijk bedankt.

Geleverd zoals afgesproken