cor vreulink

Alles is goed gegaan maar ik kon zelf de betaling niet rond krijgen ik weet nog niet hoe dat kan wan ik betaal altijd online
de lampjes die ik heb besteld zijn goed ik ben zeer tevreden

Lees beoordeling

Na een niet complete levering een zeer snelle actie en levering van de spullen.

Sinnergie Bv

Gevonden op internet prijs / kwaliteit prima in orde. Snelle en goede aflevering.
Goed advies online bij wat er verder nodig is om de producten te gebruiken.

Vanhaesendonck

Op 11 december jongstleden bestelde ik een 10-tal led inbouwspots (zeer voordelig geprijsd). Met de eindejaarsperiode in aantocht vreesde ik dat de levering wat op zich zou kunnen laten wachten.... Op 11 december jongstleden bestelde ik een 10-tal led inbouwspots (zeer voordelig geprijsd). Met de eindejaarsperiode in aantocht vreesde ik dat de levering wat op zich zou kunnen laten wachten. Tot mijn grote tevredenheid ontving ik reeds op 13 december de (goed ingepakte) inbouwspots. Een tevreden klant dus.

Lees beoordeling

Post wordt niet op tijd bezorg plus postbezorger had helemaal geen kar of zo gegooid op postvak. Dat we niet thuis waren.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Het is spijtig om terug te lezen dat de bezorging niet naar behoren heeft plaatsgevonden.
Wij verwachten dat de postbezorgers bestellingen op een...
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij verwachten dat de postbezorgers bestellingen op een nette manier afleveren aan onze klanten. We zullen DPD hier zeker op aanspreken.
Tevens betreuren wij dat het pakket later is geleverd. DPD en Ledstores kampten met enorme drukte in verband met de feestdagen. Hierdoor is er sprake geweest van vertraging in de leveringen.
Onze welgemeende excuses,
Rajae

RJW Brouwer

Prima spullen. Plaats bonnenkort weer een bestelling.

Jonckers

Snelle levering en de goedkoopste in de rij met het beste materiaal.
Meer moet dat niet zijn, 100% tevreden :-)

M. Wassenaar

Snelle en correcte levering van mijn Milight led spotjes met de kwalitatieve goede RVS IP65 ledspot armatuur

Van Kerckhove R.

Levering zoals afgesproken. Correcte matrialen.
Vlugge bijstand per mail achteraf.

Lees beoordeling

Doen wat je zegt is voor mij heel belangrijk
julie doen dit