Denise De jong

Snelle levering en goede kwaliteit

Mark

6 Led downlights besteld bij Ledpaneelgroothandel. Alles werd netjes en snel geleverd en de downlights zijn mooie lampen, degelijk en mooi warm wit licht en dat voor een hele mooie scherpe prijs.... 6 Led downlights besteld bij Ledpaneelgroothandel. Alles werd netjes en snel geleverd en de downlights zijn mooie lampen, degelijk en mooi warm wit licht en dat voor een hele mooie scherpe prijs. Ik kom zeker nog wel een keer terug.

Snel en vlot behandeling

Lees beoordeling

Super. Alles snel geleverd en prima in orde!

Snel levering en goed.

Correct en snel ontvangen

simon de vries

Prima geholpen vriendelijk personeel !

cor de visser

Alweer mijn 4e bestelling gedaan. Binnen 24 uur geleverd en uiteraard - dat kan ik nu wel zeggen - alles 100% in orde.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Blijf klant. Heb al heel wat vrienden...
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Blijf klant. Heb al heel wat vrienden op deze leverancier gewezen.

oostwouder

De verlichting is goed en niet te duur aleen de service is zeer slecht je word bijna niet beantwoord en als je wel iemand heb geven ze het verkeerde advies ze weten achter de telefoon niet wat ze... De verlichting is goed en niet te duur aleen de service is zeer slecht je word bijna niet beantwoord en als je wel iemand heb geven ze het verkeerde advies ze weten achter de telefoon niet wat ze verkopen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze prijsverhouding en verlichting! Anderzijds vinden wij het spijtig om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. Wij leiden ons personeel zo goed mogelijk op, zodat zij onze klanten goed te woord kunnen staan en het juiste advies kunnen verstrekken.
Mochten wij u onverhoopt verkeerd advies hebben gegeven, dan willen wij u hierbij onze excuses!
Mocht u nog behoefte hebben aan advies dan willen wij u natuurlijk graag van dienst zijn.
Rajae