A Mulder Onderhoud & Montage

Geachte,

Eigenlijk wilde ik niets meer schrijven , want de laatste ervaring was nou niet de beste review die je wenst
Op maandag 11.00 uur lampen besteld en donderdag einde middag...
Geachte,

Op maandag 11.00 uur lampen besteld en donderdag einde middag pas ontvangen.
Kon dus dinsdag middag de banden leverancier niet verrassen.
Op de website staat VOOR 17.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Heb gebeld maar de dame aan de phone zei dat er een sterretje bijstond wat betekend dat jullie afhankelijk zijn van de vervoerder.
Dus ik de vervoerder gebeld maar die zei dat jullie dinsdagavond pas een ticket hadden aangemaakt en bij de vervoerder is het ook een dag langer blijven liggen.
Lekker samen spel , kun je dus geen afspraken mee maken.
Ik kan niet bij mijn klanten aankomen met de vervoerder of leverancier levert te laat.
Ik wil ook uitgeschreven worden en geen zaken met jullie of jullie neven bedrijven doen.
De andere panelen die ik nog moet aanschaffen , de juffrouw aan de phone weet hoeveel schaf ik wel ergens anders aan die wel op tijd leveren en afspraken mee kunt maken.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Het is spijtig om te lezen dat u uw producten een aantal dagen later pas heeft mogen ontvangen. Wij streven er inderdaad naar om bestellingen meteen dezelfde dag te behandelen, zodat de klant zijn of haar producten de volgende werkdag binnenkrijgt. Dit gaat normaal gezien goed, maar door de enorme drukte in verband met Sinterklaas en Kerst is dit minder goed verlopen. Wij kunnen ons voorstellen dat dit tot uw ongenoegen heeft geleid.
Hierbij willen we u onze excuses aanbieden!
Met vriendelijk groet,
Rajae

Paul Geerts

Perfecte levering

Rob, Hotel Huize Koningsbosch

Makkelijke website, snelle levering, goed product voor de laagste prijs.
Ga zo door....

Rob

Sander Faass

Erg blij met de lampen, al heeft het even geduurd voordat ik ze ontving, waten wat problemen met leveren, Maar ben keurig op de hoogte gehouden!

Tom Nys

Mooie prijs voor een goed product.

Alain

Erg snelle service en kwalitatief materiaal een aan scherpe prijs.
Zéér tevreden!

Ronald N

Uitstekende service. Prima producten.

Mr X

Eerste deel snel geleverd nu wachten op 2e deel
Geen snelle mail afhandeling!

Het was prima

Lees beoordeling

Ondanks wat problemen alles keurig opgelost.