kanenpieper/martin van leuven

Ik kom later terug om mijn ervaring, mijn artikelen zijn nog niet aangekomen te snel voor een oordeel

Rudy

Perfect, snel geleverd maar bij aankomst 1 kapotte lamp. Contact op genomen en ze hebben gelijk een nieuwe opgestuurd.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Rudy,
vriendelijk dank voor de leuke feedback!

Jack

Super snelle levering

Van Dijken

Frank

Vlotte levering, maar montage instructie frame behoeft bijstelling

Mulder

Great

Ruud

Prima werkende led verlichting, jammer dat de 3M tape los laat.

Mr Nobody

Geweldig!
Quality producten, en snelle levering!

Esther

Top!

Ivo

Levering prima, service onder de maat!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Ivo,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te leze, waarvoor excuses!
Om een oplossing aan te bieden hebben wij u via de mail gecontacteerd.