Greg

Perfecte resultaat voor mijn berging. Het is super kwaliteit kwa licht verdeling en het staat ook heel mooi. Dank aan jullie site ik kom nog terug. Groetjes

Anjo Schuite

Goede en snelle service. Goed materiaal en prijs / kwaliteit verhouding.
Door verhuizing wat administratieve sores, maar wij verhuisden ook.

N.D.

Ontving een kortingscode van de ledcompany met 11% korting geldig van 12 t/m 14 november. Op de 12e een bestelling geplaatst, bij het afrekenen werkte de kortingscode niet ook niet na meerdere... Ontving een kortingscode van de ledcompany met 11% korting geldig van 12 t/m 14 november. Op de 12e een bestelling geplaatst, bij het afrekenen werkte de kortingscode niet ook niet na meerdere pogingen. Ik ging er van uit dat het dan wel in de prijs verwerkt zou zitten wat dus niet het geval bleek. 2x een email gestuurd want ik ben van mening dat ik nog recht heb op 11% korting maar er wordt niet op geantwoord. Dit is een waardeloos bedrijf

Lees beoordeling

Goed komt belofte na en een mooi product.

Marcel

Voldoet volledig aan de verwachtingen

lauwers johan,

Snel en goede levering
competitieve prijzen .

Jan

Er is volgens afspraak op tijd, een degelijk ledarmatuur geleverd.

Lees beoordeling

Over het algemeen positief. Echter kwaliteit wordt minder positief door invloed derden. Met name de pakketdienst.

joachim

Duidelijke website, goede prijzen, correct, snel geleverd.

Lees beoordeling

Goed advies en snelle levering