Zeer correcte en vlotte afwerking

Peter Voormeeren

Prima! zoals het hoort!

Lees beoordeling

Eenvoudig bestelproces en snelle levering.

Lees beoordeling

Tevreden over de uitvoering van de bestelling

Ben Karstenberg

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.

Bob Bergmans

Beste Ledpaneelgroothandel,

We hebben onlangs een 60*60 rgb-cct paneel besteld alszijnde Demo.
Beste Ledpaneelgroothandel,

We hebben onlangs een 60*60 rgb-cct paneel besteld alszijnde Demo.
Als ik deze vergelijk met een 'standaard 36w 60*60 3000/4000K paneel valt me het volgende op;

Wanneer ik mijn standaard paneel op onze testbank leg dan geeft dit 36W 3.750Lm paneel (104Lm/W) op 50cm afstand een luxwaarde van 3.350Lux (wel EIA onderhevig)

Wanneer ik jullie rgb-cct paneel op onze testbank leg dan geeft dit 36W 3.000Lm paneel (83Lm/W) op 50cm afstand een luxwaarde van 1.950Lux (niet EIA onderhevig)

Een standaard led-paneel geeft dus 25% meer Lumen/Watt (volgens productspecificaties)
Een standaard led-paneel geeft in de praktijk een 70% hogere lux-waarde. Dit betekent in de praktijk dat, wil ik deze panelen gebruiken als basisverlichting, ik 70% meer panelen nodig heb dan wanneer ik 'standaard' panelen gebruik.

Ik vind het echt een leuk product met een gebruiksvriendelijke bediening en gunstige prijs, echter als er een hogere Lumen/Watt verhouding, en dus ook in de praktijk een hogere luxwaarde te behalen is zou ik het kunnen overwegen om dit paneel als optie aan te bieden tegenover standaard verlichting.
Tevens is de CCT functie goed in te stellen op de gewenste kleur, dit zou wellicht met een andere afstandbediening nog iets preciezer kunnen om zo de kleur van een naastliggende 'standaard'lichtbron te imiteren.
Ik had nu de batterij gevoede wandmodule erbij.

Verder ben ik zeer kundig geholpen door de persoon die ik als eerste aan de telefoon kreeg, ze wist precies wat ze moest adviseren.

In

Goed en snel geleverd.
Toppie

Perfect !!!!

J.J.Mulders

Zeer tevreden over de aankoop, snelle en goede service, een aanrader.

Lees beoordeling

Snel geleverd. Aantrekkelijke prijs.