Prima service en snel geleverd

Axel

Stipte levering, alles zoals gevraagd.

vuylsteker Marijke

Snel en correcte levering

Lees beoordeling

Professioneel bedrijf, goede service en bereikbaarheid

e v Peer

Duidelijke site, makkelijk bestellen, voorraad direkt zichtbaar, e-mail notificatie met track and trace, geleverd binnen 1 dag. geweldig

Lees beoordeling

1ste levering zoals afgesproken. 2 defecte problemen met een paneel. Gebeld en er werden de volgende dag 2 nieuwe opgestuurd. Top Service!

Bex Jos

Productkwaliteit zeer goed. Service bij verzending OK, doch mijn adres is blijkbaar bij levering niet gevonden, (GPS
waarschijnlijk niet accuraat) waardoor ik het pakje zelf ben moeten...
waarschijnlijk niet accuraat) waardoor ik het pakje zelf ben moeten ophalen.

Lees beoordeling

Snelle levering. Prima verder.

andries de Wit

Bedankt voor de snelle en goede service, wij zijn zeer tevreden met de producten.

Dieter

Goede ervaring. Correcte levertermijn.