Goed en snelle levering

Suraj

Snel geleverd. Goed product. Precies wat ik in gedachte had.

Eric Pauwels

Alles geleverd in korte tijdspanne, goed verpakt,dus een tevreden klant. zal zeker aanbevelen .

Dirk

Heb reeds meerdere keren ledpanelen besteld . De kwaliteit , de garantie , de snelle levering . Alles is super !

...

Correct en snel !

Lees beoordeling

Goed geholpen via telefoon, levering volgens plan

Frits Severens

Goede lamp voor een goede prijs.. had ik echter deze lamp via bol.com. besteld ,dan was deze ca. 10 euro goedkoper.
frits Severens hoensbroek

Steven Aelvoet Man-Exclusief

Toevallig op jullie site gekomen , mijn risico genomen om te bestellen , 't was toch wel een bedrag tegen de € 500 en dit in het onbekende....Nu is ondertussen de bestelling aangekomen en alles... Toevallig op jullie site gekomen , mijn risico genomen om te bestellen , 't was toch wel een bedrag tegen de € 500 en dit in het onbekende....Nu is ondertussen de bestelling aangekomen en alles perfect geleverd, zéér snel. De geleverde ledlampen allemaal 100% intact. Op naar de volgende bestelling.

mark