Henk

Bestelling correct geleverd.
de kwaliteit van de spots is ok.
de achterzijde van de panelen 60x30 golft een beetje. lijkt geen invloed te hebben.

Lees beoordeling

Ruim assortiment, scherpe prijzen.
1 order vlekkeloos uitgeleverd,
1 order artikel "opeens" niet op voorraad --> bericht later uit te leveren
Voor deze nog niet geleverde...
Ruim assortiment, scherpe prijzen.
1 order vlekkeloos uitgeleverd,
1 order artikel "opeens" niet op voorraad --> bericht later uit te leveren
Voor deze nog niet geleverde order:
- uitnodiging voor beoordeling product ontvangen
- orderstatus bij aanloggen niet te vinden op de site
- order wordt nog niet uitgeleverd terwijl het artikel op de site "nog steeds" ruim op voorraad zou zijn (?)
Dus wat slordig in de status / communicatie. In mijn ervaring hier alleen bestellen vanwege de scherpe prijs MITS de goederen niet direct nodig zijn /rekening houden met beduidend langere levertijd...

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht!
Erg jammer dat uw tweede bestelling niet zo soepel is verlopen. Wij willen naar aanleiding hiervan enkele punten graag toelichten:
- Een...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bericht!
- Een uitnodiging tot het geven van een beoordeling wordt automatisch verzonden. Ingeval het product niet voorradig is, kan het zo zijn dat de klant het bericht eerder ontvangt dan het product.
- De orderstatus is via de account inderdaad niet te zien. De klant ontvangt het daarom altijd per e-mail.
- Wij doen ons best om de voorraad tijdig aan te passen. In dit geval was het niet up-to-date, waarvoor onze excuses!

Lees beoordeling

Mooie panelen, makkelijk te installeren, geven een prettig resultaat.

Goede kwaliteit,snelle levering

Jukale

Niet van mijn gewoonte om een slechte review te schrijven. Ik ben voorstander van de mensen een 2de en 3de kans te geven. Helaas hebben ze bij ledpaneelgroothandel een andere ingesteldheid... Niet van mijn gewoonte om een slechte review te schrijven. Ik ben voorstander van de mensen een 2de en 3de kans te geven. Helaas hebben ze bij ledpaneelgroothandel een andere ingesteldheid betreffende mijn bestelling. Spijtig!!

Beste Jurgen,
Bedankt voor uw feedback!
Beste Jurgen,
Bedankt voor uw feedback!
Volgens het e-mailverkeer bent u niet tevreden over de levering. Uw pakket werd twee dagen later verzonden dan verwacht. Onze excuses hiervoor! Wij streven ernaar alle bestellingen die voor 17:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te verzenden. Tijdens drukkere periodes kan het verzenden van de bestellingen, toch wat langer duren dan normaal.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Lees beoordeling

Geen goede service, meer dan een uur in de wachtrij met 2 toestellen op verschillende keuzenummers. Via het nummer de app nog een app gestuurd geen reactie en op mail geen reactie. En nog geen... Geen goede service, meer dan een uur in de wachtrij met 2 toestellen op verschillende keuzenummers. Via het nummer de app nog een app gestuurd geen reactie en op mail geen reactie. En nog geen gehoor.

Beste klant,
Bedankt voor de feedback!
In verband met de drukte, kan het beantwoorden van de telefoon, e-mails en WhatsApp berichten langer duren dan normaal.
Onze excuses voor het...
Beste klant,
Bedankt voor de feedback!
Onze excuses voor het ongemak!

Lees beoordeling

Product goed, verpakking goed, snelle levering

J. Berckmans

Goede service, snel (na 2 dagen geleverd in Belgie) en kwaliteit....

chris baert

Zonder m eer een zeer goede service en het geleverde materiaal is van goede kwaliteit. met dank.