O.k.

Lees beoordeling

Goed materiaal, goede prijs, snelle levering !

Snelle complete bezorging

De Boer Dental

Ben zeer tevreden over de bestelling, vlotte afhandeling en levering. top

Snelle bezorging.

Chiel

Positief, ging iets fout bij het afrekenen, waatdoor ik mijn bestelling twee keer deed. Na een mail werd de bestelling die niet nodig was geannuleerd zonder problemen. Paneel zelf is van prima... Positief, ging iets fout bij het afrekenen, waatdoor ik mijn bestelling twee keer deed. Na een mail werd de bestelling die niet nodig was geannuleerd zonder problemen. Paneel zelf is van prima kwaliteit, werkt prettig en geeft zeer mooi licht. Heel veel opties om je licht naar jouw wens in te stellen.

Dick van Bruggen

Snel geleverd en prima kwaliteit

Robin

Frans

Uitstekende zoekfunctie van de site.

Lees beoordeling

Eerste bestelling. Na moeten bellen waarom order niet verstuurd was. Na telefoontje meteen opgelost