Dick Bak

Heel prettig dat Ledpaneelgroothandel ook aan particulieren levert. Er is een enorme keuze en de prijzen zijn aantrekkelijk. Ik kocht 10 stuks LED kaarsjes. Met LED verlichting blijft dat een beetje... Heel prettig dat Ledpaneelgroothandel ook aan particulieren levert. Er is een enorme keuze en de prijzen zijn aantrekkelijk. Ik kocht 10 stuks LED kaarsjes. Met LED verlichting blijft dat een beetje gokken, als je de ouderwetse wattage aanduidingen gewend bent. Maar ze bevallen prima. Een goede keuze dus. Bovendien waren ze goed verpakt en snel thuisbezorgd.

Lees beoordeling

Voor het eerst een bestelling geplaatst, spotjes met een grotere diameter ivm de bestaande gaten in mijn plafond.
Spotjes waren iets later aangekomen dan verwacht, maar zien er mooi uit en de kleur verlichting is voldoende warm, niet zo als Philips heeft maar goed genoeg.

H. De Jong

Scherpe prijs voor ledstrip

Danny

Service is goed en snel ik had een armatuur te weinig aangegeven en de volgende dag gelijk verstuurd 👍

Lees beoordeling

Goede en snelle service. Mooi produkt

Snelle levering +correcte prijs

Heel goed

Super snelle levering.

Lees beoordeling

Goede website, snelle levering en goede productkwaliteit

Jef

Goede kwaliteit led lampen en snel geleverd.