Happyprint

Snelle levering volgens afspraak. Hoge service.

3XL SolarSolutions

Goed bereikbaar, goede afhandeling, medewerkers hebben verstand van zaken.

Jos Reloe

Onze elektricien vond het produkt goed

Violien

Ging perfect

Frans Gerritsen

Groot assortiment
Goede prijs

Starter

Bestellen prima via website,
betaling ging niet goed nij stap 2 kun je niet terug.
we wilden nog wat toevoegen.

levering
bepaalde items niet vooradig tterwijl op site...
Bestellen prima via website,
betaling ging niet goed nij stap 2 kun je niet terug.
we wilden nog wat toevoegen.

levering
bepaalde items niet vooradig tterwijl op site voorraad op 9426 stuks staat,
ongeloofwaardig.

verzendkosten te hoog. aanbieding gratis verzending mag gerust bij een lagere totaalbedrag 200 is absurd hoog.

Van Hirtum Juul

Snelle en correcte levering

Lees beoordeling

Goede service na 1e levering van gebleken defect ledpaneel, kosteloos vervangen.

Van Dam

Gewoon goed. Niets meer of minder. Afspraak prima nagekomen.

SJM Jonk

Wij hebben in onze showroom een rails waar we breedstralers aan hebben hangen. De lampen die er nu aan hangen zijn gigantisch duur en op Ledpaneelgroothandel een alternatief gezien die veel... Wij hebben in onze showroom een rails waar we breedstralers aan hebben hangen. De lampen die er nu aan hangen zijn gigantisch duur en op Ledpaneelgroothandel een alternatief gezien die veel voordeliger is en dezelfde eigenschappen heeft. Na contact via WhatsApp een keuze gemaakt en snel geleverd. Prima geregeld.