rhass

Snelle levering en een hele mooie prijs.

H. van Rijzewijk

Op internet gevonden, telefonisch kontakt gehad, paar vragen gesteld die keurig beantwoord werden en waardoor duidelijk was wat ik precies moest bestellen om mijn wensen te bewerkstelligen.... Op internet gevonden, telefonisch kontakt gehad, paar vragen gesteld die keurig beantwoord werden en waardoor duidelijk was wat ik precies moest bestellen om mijn wensen te bewerkstelligen. Bestelling gedaan, keurig snel geleverd, alles compleet en werkend, onbeschadigd. Nogmaals besteld, zelfde manier geholpen, prima service, helemaal tevreden tot op heden. Ga zo door, mooie verlichting trouwens, die ledpanelen.

Lees beoordeling

Soms kleine vergissing, niet geleverd materiaal. Wanneer je er op wijst wordt dit direct hersteld. prima!
materiaal is goed, bij mankementen wordt het vervangen.
ik ben tevreden.

Peter van Binsbergen

Duidelijke website, de producten zijn niet duur en goed van kwaliteit. Helaas ging van de 16 lampen die ik gekocht heb er al direct 1 kapot. Ik weet nog niet of ik een nieuwe lamp ga krijgen onder... Duidelijke website, de producten zijn niet duur en goed van kwaliteit. Helaas ging van de 16 lampen die ik gekocht heb er al direct 1 kapot. Ik weet nog niet of ik een nieuwe lamp ga krijgen onder garantie.

Lees beoordeling

Snelle levering, goede feedback .

Lees beoordeling

Snel, en geheel volgens verwachting

Absat

Duidelijke uitleg op de site van de artikelen en een goed overzicht van wat je hebt besteld.
Hiernaast gelijk een mail van wanneer je bestelling word geleverd op volgende dag.

Supergoed

Lees beoordeling

Heel tevreden van product: ledpaneel 4000k geeft mooi natuurlijk licht.
Aangename samenwerking met deze leverancier. Correcte, snelle levering.

Lees beoordeling

Overzichtelijke site, zeer snelle levering