Fijn om zaken te doen.
Maar : klungelige levering door dpd.

Lees beoordeling

Goede service, mooie panelen. En snel geleverd!

Willem Vanderlinden

Snelle en correcte levering. Het bestelde voldeed aan m'n verwachting.

tom boersma

Voordat ik bij het bestellen van de rgb-cct panelen en getelefoneerd had om zeker van te zijn dat mijn remote erop past en mijn wifi controller, er werd gezegd dat ik de goede had, nou heb ik de... Voordat ik bij het bestellen van de rgb-cct panelen en getelefoneerd had om zeker van te zijn dat mijn remote erop past en mijn wifi controller, er werd gezegd dat ik de goede had, nou heb ik de bestelling binnen maar kreeg het niet werkend. blijft dat ik een verkeerde afstandsbediening en wifi box van mi-light had bedankt! nu weer onnodig extra verzendkosten.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Tom,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Beste Tom,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Aan de hand van uw bestelgeschiedenis kunnen wij zien, dat de led panelen zonder enige bediening waren besteld. Verder zien wij dat u een vervolgbestelling had geplaatst, met als inhoud de juiste afstandsbediening en wifi module. U heeft dus inderdaad de goede aangeschaft.
Om gebruik te kunnen maken van de afstandsbediening en wifi module, dienen de panelen er eerst op gekoppeld te worden. Wellicht is er iets misgegaan bij het koppelen? Hierbij ontvangt u de filmpjes die u daarbij kunnen helpen:
Viktorija

Lees beoordeling

We bestelden led spotjes met bekabeling en armaturen. De verzending heeft 2 weken vertraging opgelopen omdat er zaken niet binnen waren. Hierover werden we geïnformeerd.
De armaturen komen...
De armaturen komen mooi uit. Helaas zijn er intussen al 6 van de acht ledspotjes kapot. En ze hangen nog maar een week. Wij vinden dit niet normaal en heel jammer. We dachten dat deze spots lang zouden meegaan, zoals ook beloofd op de verpakking en op jullie site.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Laurine,
Hartelijk dank voor de feedback!
Beste Laurine,
Hartelijk dank voor de feedback!
Vervelend om te lezen dat er 6 van de 8 bestelde spotjes defect zijn. Het is absoluut niet de bedoeling. Wellicht is er sprake van een fabrieksfout waardoor de spots zo snel kapotgaan. Onze excuses hiervoor!
Wij zullen vandaag contact met u opnemen met een passende oplossing!
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Viktorija

Keurig en snel geleverd

Lees beoordeling

Ik heb een ledpaneel van 30x60 cm gekocht.
Dit product was zorgvuldig verpakt en had ik op dinsdag binnen (zaterdag besteld).
Het paneel was zoals beschreven en voldoet aan mijn...
Ik heb een ledpaneel van 30x60 cm gekocht.
Het paneel was zoals beschreven en voldoet aan mijn verwachtingen.
Prima afhandeling.

Wim Docter

Er zijn zonder overleg led spots die voor dimmer geschikt zijn geleverd. Op zich prima maar nu zit ik met losse trafo's. verder ben ik tevreden

Daelmans

Super service

Lees beoordeling

Snelle verzending en goed verpakt.