frans van Lith

Duidelijke site en snelle correcte levering.

Dinardus Veltink

Het leveren van een hallamp met een kabel waar je zelf de aangegoten moet afknippen, met een aantal wago klemmen slaat nergens op.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Aan de hand van uw bestelling kunnen wij zien dat u drie High Bays heeft besteld. Er zitten standaard geen netsnoeren aan de lampen. Wij geven daarom de mogelijkheid om ze los bij te bestellen. De netsnoeren kunnen vervolgens, door middel van wago klemmen, handmatig worden bevestigd. Dat wij de netsnoeren met wago klemmen leveren, staat zowel op de productpagina als op de factuur aangegeven.
Viktorija

Lees beoordeling

Snelle verzending en goede kwaliteit

chris

Snelle service, prima product

Prima service snelle levering

bert Galjaard

Wij zijn tevrede over de ledpaneelen

Lees beoordeling

Correcte behandeling met de medewerkers aan de telefoon.
Goede follow-up in geval van een backorderstatus middels het doorgeven van de statuswijzigingen.

Paul

Zowat alles goed geregeld alleen jammer dat de verzending meestal niet binnen 24 uur is.

Bert Heikamp

Zeer teleurstellend

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Bert,
Bedankt voor uw beoordeling!
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.
Volgens de email geschiedenis was het voor u niet duidelijk, waarom uw...
Beste Bert,
Bedankt voor uw beoordeling!
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.
Volgens de email geschiedenis was het voor u niet duidelijk, waarom uw retourszending op de status ''gereserveerd'' werd gezet. De status ''gereserveerd'' betekent dat er een bedrag van de geretourneerde producten gecrediteerd moet worden.
Het bedrag van de geretourneerde producten dat wij u verschuldigd waren, is op 17-09-201 teruggestort op uw rekening.
Viktorija

Lees beoordeling

1 spotje gekocht voor test vezendkosten wel duur lamp werkte perfekt led kleur 2700