karel dierick

Het materiaal was goed geleverd maar wel veel te laat
en meermaals gebeld en ze wisten nooit waar de bestelling was...

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Karel,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Beste Karel,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
U heeft op 10-09-2018 een bestelling geplaatst voor 15 High Bays. Volgens de tracking pagina werden de lampen op 13-09-2018 afgeleverd. De levertijd van uw bestelling was twee dagen langer, dan waar wij naar hebben gestreefd. Onze excuses hiervoor! Helaas lopen de leveringen van grote bestellingen, tijdens drukkere periodes, weleens met een paar dagen uit.
Onze excuses voor het ongemak!
Viktorija

Lees beoordeling

Al verschillende keren bij Ledpaneelgroothandel besteld en altijd correcte behandeld en levering is altijd goed verlopen

Hendrik Petru

Goede en duidelijke website. Volop keuze.
Alle benodigde informatie om een goede keuze te kunnen maken was aanwezig.

Lees beoordeling

Snelle levering en producten van goede kwaliteit.

Sam Lampens

Zeer correcte levering

De Covik

Goed en snel geleverd. Gemakkelijke website

Lees beoordeling

Uitstekend product en snel geleverd!

Arian

Ledspots besteld.

Prima spots voor een goede prijs

Lees beoordeling

Goede website. Alleen om 9.00 uur belde ik naar kantoor en kreeg ik een Engelstalig voicemail. Nederlandse voicemail is prettiger.

Klant

Prima! Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snel geleverd