Ik heb mail gestuurd met aantal vragen over 2 producten, echter geen reactie gehad. Omdat ik de spullen nodig had toch maar besteld echter is het toch mis gegaan.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Hartelijk dank voor de review!
Beste klant,
Hartelijk dank voor de review!
Wij hebben helaas geen binnenkomende e-mail van u kunnen vinden. Heeft u het mailtje naar het juist e-mailadres, info@ledpaneelgroothandel.nl, verstuurd?
Verder heeft u aangegeven, dat er toch iets mis is gegaan bij uw bestelling. Wij zullen daarom contact met u opnemen, om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen!
Onze excuses voor de eventuele ongemak!
Viktorija

Maarten

Snel geleverd, goede klantenservice bij technische vragen

Goed en snel geleverd

Peter Pardoel

Goede ervaringen met Ledpaneelgroothandel, Snelle levering en goede kwaliteitsproducten. Erg tevreden

Hendriks

Snelle service. Lampen zien er goed uit. Moeten ze nog in plafond plaatsen maar dat gaat goed komen.

Prima ervaring

Lees beoordeling

Negatief. Merknaam product misleidend, bleek anders te werken. Benodigde afstandbediening niet verkrijgbaar. Terugstuurprocedure ingewikkeld en voor eigen kosten.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Bas,
Hartelijk dank voor de feedback!
Erg jammer dat u niet tevreden bent over de verloop van uw bestelling.
U heeft bij ons een Milight RGB+CCT led lamp aangeschaft. Op de...
Beste Bas,
Hartelijk dank voor de feedback!
Erg jammer dat u niet tevreden bent over de verloop van uw bestelling.
U heeft bij ons een Milight RGB+CCT led lamp aangeschaft. Op de productpagina hebben wij een opsomming van producten staan, waarmee de lamp bediend kan worden. Zowel de afstandsbediening als de wifi module staan erbij.
Om de lamp met de Milight App te kunnen bedienen, heeft u een Milight wifi module nodig. De lamp is helaas niet compatibel met andere Apps zoals MI-home App.
Viktorija

Lees beoordeling

Ledpaneelgroothandel heeft een zeer uitgebreid assortiment op dit gebied.
Website is overzichtelijk, snel en praktisch. Levering ging naadloos en snel ( volgende dag)

Lees beoordeling

Afgelopen week 12 led schijnwerpers voor in de tuin gekocht. Snelle levering, gunstige prijs en de lampen zien er fraai & degelijk uit.

Bram

Snelle en vlotte afhandeling. Perfecte service voor de correcte goederen en ook een goede prijs/kwaliteit verhouding