gvm

Positieve ervaring. Alleen de werkelijke inbouwdieote van de inbouwspotjes is groter dan de inbouwdiepte zoals opd e website aangegeven. Verder tevreden, goed product. Eerste ervaringen zijn positief.

HH

Top organisatie.

Poul Rasmussen

Fast delivery

Lees beoordeling

Goed product, scherpe prijs, vlotte levering

Lees beoordeling

Na een tijdje in gebruik, zeer tevreden. Goede lichtopbrengst.

Lees beoordeling

Stekker ontbreekt ,dit is niet vermeld bij de aankoop, slechte bevestiging vd draad aansluiting

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Ger,
Hartelijk dank voor de review!
U kunt bij het aanschaffen van het led paneel optioneel kiezen voor een netsnoer.
Op de factuur van uw bestelling staat, dat u voor de optie...
Beste Ger,
Hartelijk dank voor de review!
Op de factuur van uw bestelling staat, dat u voor de optie ''NEE'' heeft gekozen. Wij hebben om die reden, het paneel zonder netsnoer verstuurd.
Viktorija

De Vries

Roepen dat je binnen 24 uur levert en dan na 48 uur nog niet terwijl netjes betaald lijkt me niet o.k.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Wim,
Bedankt voor uw beoordeling!
Beste Wim,
Bedankt voor uw beoordeling!
Aan de hand van uw bestelnummer kunnen wij zien dat uw bestelling niet werd verzonden. Dit komt doordat het totaalbedrag niet werd voldaan. Wellicht was er iets misgegaan bij de betaling.
De bestelling is reeds op uw verzoek geannuleerd.
Viktorija

Franky T

Snel geleverd, led is ook gemakkelijk te installeren
de nodige schroefjes zijn aanwezig
Led zelf geven ook heel veel licht.

Jacko

Led panel ultra thin gekocht. Met afmonteren merk ik dat op de verpaking aangegeven maten niet kloppen. Zogenaamd open size zou 105mm zijn. Echter door vier schroeven op de bovenkant die klein... Led panel ultra thin gekocht. Met afmonteren merk ik dat op de verpaking aangegeven maten niet kloppen. Zogenaamd open size zou 105mm zijn. Echter door vier schroeven op de bovenkant die klein beetje naar buiten steken is de afmeting anders geworden. Naamelijk 108 mm. Het is vervelend als je gaatjes hebt gemaakt, en besteling 1 dag vertraging heeft opgelopen. Deze led panel op zich is een aanrader. Goede hardware.

patrick van Dam

Ik had verkeerd besteld en kon gelukkig retourneren. goede service