Drukkerij A. Bogaerts

Net zoals bij de vorige bestelling ging alles zeer vlot, de snelle levering is een meerwaarde. Ik ben zeer tevreden van de producten, ik ga binnenkort wederom een bestelling plaatsen. Zelfs wanneer... Net zoals bij de vorige bestelling ging alles zeer vlot, de snelle levering is een meerwaarde. Ik ben zeer tevreden van de producten, ik ga binnenkort wederom een bestelling plaatsen. Zelfs wanneer er ergens iets niet duidelijk blijkt te zijn is het heel makkelijk om persoonlijk advies te krijgen. Zeer tevreden en ik beveel dan ook mijn klanten aan om over te schakelen naar LED-verlichting.

Rob

Gewoon goed.

Lees beoordeling

Was een eerste bestelling. Zeer goede ervaring met het bedrijf.

Lees beoordeling

Vlotte levering, alles mooi verpakt

ron

Inbouwspots besteld , mooie spots voor een nette prijs. Ok de levering was correct zal er zeker weer bestellen als ik er moet hebben.

BW

Led spots gekocht. Handleiding zou heel handig geweest zijn.

Lees beoordeling

WPE aandrijftechniek & onderhoud B.V.

Besteld 2 stuks led panelen 30 X 120 met 2 stuks opbouw 30 X 120
Ontvangen 2 stuks led panelen 30 X 120 met 2 stuks opbouw 60 X 120

Snelle goede levering

Lees beoordeling

Uitstekende producten. Zeer goede communicatie. Eén minpuntje : nadat de producten werden verzonden werd niet de
DPD trackinginformatie meegedeeld.

Lees beoordeling

Duidelijke communicatie. Artikelen waren goed beschermd ingepakt bij de levering