Fijn

Very good!

Ernst Kamstra

Het product was goed verpakt. De zending was compleet. De lichtopbrengst en uitvoering van het LED-paneel was boven verwachting. Hoewel de veerkracht van de klemmen iets te sterk is maar daardoor... Het product was goed verpakt. De zending was compleet. De lichtopbrengst en uitvoering van het LED-paneel was boven verwachting. Hoewel de veerkracht van de klemmen iets te sterk is maar daardoor houden ze het paneel goed op de plaats.

Service is goed

Golsteijn

Alles was prima geregeld, goed materiaal

Marleen

Snel

Ton

Snelle levering, goed bereikbaar en goede ledbuislampen.

André van der Lubbe

Na mijn bestelling werd aangegeven dat product niet in voorraad was, ik mocht een alternatief aangeven voor dezelfde prijs.
uiteindelijk toch het eerste door mij bestelde product ontvangen,...
uiteindelijk toch het eerste door mij bestelde product ontvangen, de gang van zaken vond ik een beetje gaan.

Ton

Prima en duidelijke website, alles netjes geregeld voor een strakke prijs

Lees beoordeling

Opnieuw een ledstrip besteld omdat het zo mooi staat. We hebben deze ledstrip bevestigd onder de verwarming. Heerlijk om elke dag een andere kleur te kunnen kiezen.