Chal

Snel en goed.

Xa4

Correcte afhandeling van de bestelling met zelfs een telefonische melding van een foutje in de bestelling. Deze werd zonder problemen gecorrigeerd en duidelijk gecommuniceerd. TOP service... Bedankt... Correcte afhandeling van de bestelling met zelfs een telefonische melding van een foutje in de bestelling. Deze werd zonder problemen gecorrigeerd en duidelijk gecommuniceerd. TOP service... Bedankt daarvoor.
De verpakking mag iets meer beschermend zijn voor de inhoud. Losse dozen in grote doos zorgt voor rammelende verpakking.

Lees beoordeling

Correcte prijzen en correcte levering

Co Creatie Buro

Bestelling gedaan voor 16:00 uur. Helaas geen levering de volgende dag zoals aangegeven op hun site. Geen bericht van de vertraging. Personeel staat je vervolgens erg onvriendelijk te woord, vinden... Bestelling gedaan voor 16:00 uur. Helaas geen levering de volgende dag zoals aangegeven op hun site. Geen bericht van de vertraging. Personeel staat je vervolgens erg onvriendelijk te woord, vinden vragen lastig, willen geen oplossing zoeken en weten niet wat een tijdszending is. Mensen: graag vriendelijk personeel bij je klantenservice die klantgericht zijn. Zeer slecht dit.

Co Creatie Buro

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Jasper,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Beste Jasper,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Erg vervelend dat u negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice! Het onvriendelijk te woord staan, is niet de service die wij leveren. Wij bieden daarom onze oprechte excuses hiervoor! Uiteraard zullen de medewerkers hierop aangesproken worden.
Volgens de track&trace heeft het pakket 1 dag vertraging opgelopen, waarvoor onze excuses! Het leveren binnen 24 uur is waar wij naar streven. Helaas lopen de leveringen, tijdens drukkere periodes, weleens met een paar dagen uit.
Nogmaals onze excuses voor de negatieve ervaring en voor het ongemak!
Viktorija

Lees beoordeling

Goede informatieverstrekking, mijn eerste bestelling in twee werkdagen ontvangen. Prima

De poorter

Snelle levering top service.

Lees beoordeling

Goed aan gekomen ,zeer zorgvuldig in gepakt.

Lees beoordeling

Ruime keus en supersnelle levering!

Marieke

Super goede service. Ik belde omdat mijn led-TL lampen het ineens niet meer deden en ik kreeg direct het aanbod om nieuwe lampen en 1 armatuur op te sturen.

Erwin

Super service
Niet alleen schrijven over garantie, maar ook daadwerkelijk nakomen na 1 jaar.
TOP