Goed en overzichtelijk

Lees beoordeling

Zeer scherpe prijzen en goede leveringstijd.

Lees beoordeling

Snelle levering en correcte afhandeling

Lees beoordeling

Duidelijke website en goede levering

Tonko

Snelle levering en prima producten

H. J. F. Olsman

Het is een mooi spotje met dimmer, helaas door mijn eigen schuld heb ik een verkeerde besteld. Ik moet een maat kleiner. Dat is geen probleem kan binnen 14 dagen retourneren. Prima service. Ik... Het is een mooi spotje met dimmer, helaas door mijn eigen schuld heb ik een verkeerde besteld. Ik moet een maat kleiner. Dat is geen probleem kan binnen 14 dagen retourneren. Prima service. Ik bestel nu de kleinere maat.

Andre Delien

Besteld en na het weekend geleverd. top! Heel tevreden, de ledlampen branden goed.

Rik

We zijn wat verwent tegenwoordig, maar zending duurde wat lang.

Bob Kooij

Correcte en volgens afspraak geleverde order,
Eerste levering, komen er meer.