Vlotte levering.
Wel een paar opmerkingen betreft het product zelf:
Vlotte levering.
Wel een paar opmerkingen betreft het product zelf:
De lak kwaliteit van de armatuur kan beter (lichte blaasvorming op het oppervlak). Bij het product zelf zit geen informatie, zoals de te respecteren vrije ruimte boven of rond de spot of drive.

Snelle levering, helemaal top

Luc Vandersteegen

Duidelijke beschrijvingen, snelle afhandeling en snel geleverd met mogelijkheid voor traffic-opvolging.

Lees beoordeling

Snelle levering, product ok. Opbouwframe is redelijk duur, rekening houdend met de kwaliteit, in vergelijking met het Ledpaneel zelf. Ledpaneel zelf doet het prima!

Hans V

Nog steeds mijn bestelde producten niet ontvangen, hoewel ze 'op voorraad' gemarkeerd zijn op de site.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Hans,
Bedankt voor de review!
De door u bestelde lampen waren inderdaad niet op voorraad, waarvoor onze excuses!
In de geschiedenis van de bestelling kan ik zien dat wij u over de...
Beste Hans,
Bedankt voor de review!
In de geschiedenis van de bestelling kan ik zien dat wij u over de verwachtte levertijd per e-mail hebben geïnformeerd. De lampen werden, zoals verwacht op, 24-08-2018 verzonden en zijn vandaag afgeleverd.
Hopelijk bent u tevreden over de producten. Veel plezier ervan!
Viktorija

Aangenaam verrast

O.K.

Lees beoordeling

Je wordt goed op de hoogte gebracht van de status/verzending van de bestelling.

Ronny Verlaek

3 LEDS stuk gegaan , mailtje gestuurd en het was onmiddellijk geregeld dat is nu eens Super Service , gewoon TOP !!!!

Lees beoordeling

Snel en goed afgehandeld!