Ben Wempe

Snelheid van verzenden was goed, het product opzich om te huilen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te lezen dat de snelheid van het leveren vlot is verlopen. Vervelend om te lezen dat u niet blij bent met het product zelf. Ik kan geen binnengekomen klacht van u vinden, dus wij zullen vandaag contact met u opnemen om te kijken wat het probleem is en dit waar nodig oplossen.
Joey

Lees beoordeling

Nette prijzen en supersnelle levering!!!

Lees beoordeling

Snelle levering en goede service!

Lees beoordeling

Jammer dat de panelen die ik wilde hebben niet meer in zilver/ aluminium kleur leverbaar zijn, de witte rand is echt foeilelijk! Qua service was het verder prima. Wel goed zelf op blijven letten... Jammer dat de panelen die ik wilde hebben niet meer in zilver/ aluminium kleur leverbaar zijn, de witte rand is echt foeilelijk! Qua service was het verder prima. Wel goed zelf op blijven letten want er werd een adapter met stekker meegeleverd terwijl de website aangaf dat je er een stekker bij moet kopen en de medewerker aan de telefoon het ook eerst fout doorgaf.

Snelle service

Lees beoordeling

Gebroeders DELRUE / Houtskeletbouw

Onze eerste aankoop. Zeer vlot verlopen, correcte levering en binnen korte tijd.
Zijn zelfstandigen in de bouw en zullen zeker nog zaken doen met elkaar.

Peter Hillen

Zeer veel mails over de status. Telefonische overleg kan vaak ook goed overkomen cq helpen.
Er gaan te veel mails voor een bestelling.
Verder ben ik na enkele telefoontjes goed geholpen.

Lees beoordeling

Zeer correct, prijs/kwaliteit goed, snel antwoord

Snelle en correcte levering. Top

Mevlut K.

Ik heb tot heden 2 orders geplaatst en opgehaald, netjes geregeld en werkt tot heden zonder problemen.