Huub

Correcte levering geheel conform afspraak.

Dick Beek

Goede service spullen snel in huis

Lees beoordeling

Overzichtelijke site, snelle levering, faire prijs

maurice hollman

Ondanks een stagnatie in de voorraad , werd onze kleine bestelling correct en goed verpakt geleverd,
De comminicatie over de levering was zowel van de leverancier als ook de bezorgdienst DPD netjes via de mail verzorgd.
Ik zal deze firma aanbevelen in mijn kennissenkring.

Lees beoordeling

Niet goed want de bestelling is niet volledig.alles is niet in stock en het is dringend

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Mario,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Beste Mario,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Wij hebben op 20-7-2018 uw bestelling ontvangen en u dezelfde dag op de hoogte gesteld van de fittingen die niet voorradig waren. Wij hebben aangegeven dat de levertijd 1 a 2 weken zou zijn. De fittingen zijn 10 dagen na uw bestelling succesvol afgeleverd.
Onze excuses voor een levering in twee delen! Hopelijk bent u tevreden over de producten.
Viktorija

Netjes volgens afspraak geleverd

Joost Godschalk

Netjes, prima lampen voor een prima prijs

Lees beoordeling

Duidelijke website, snelle levering, goede kwaliteit,

Leo Schonk

Efficiënt en zeer eenvoudig prima.

tpj hans

Eenvoudig te bestellen, handleidingen op internetsite, snelle levering goed beschremd in doos