Ikke

Goede en snelle levering. Product kwaliteit zijn goed

Afbouw bedrijf

Zeer betrouwbaar en coulant in hun handelswijze
Producten komen hoe dan ook altijd zoals besproken aan.

Piet Nieuwland

100%lof verlichtng ik zal het iedereen aanraden

Piet Nieuwland

100% lof

Lees beoordeling

Goed, correct en snel geleverd

Rico Buitelaar.

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en een snelle levering die zichtbaar teruggekoppeld wordt via een mail dus te volgen prima voor elkaar.

mohammad

Zeer slecht
ik 4 producten besteld alle 4 werken niet
als ik zo bekijk heb ik meer vertrouwen over action producten

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Aan de hand van uw bestelgeschiedenis kan ik zien dat u twee rollen van 24V ledstrips en twee voedingsadapters van 12V heeft besteld....
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Indien u een 24V ledstrip op een 12V voedingsadapter aansluit, dan zal de ledstrip niet werken. U heeft dus 24V voedingsadapters of 12V led strips nodig.
Viktorija

Gilian

Leuke producten en van goede kwaliteit, service van de klantenservice als je vragen hebt is ook zeker top!

Franky Lyssens

Prima product, goede prijs en snel geleverd.