Bestelling en levering top!

Piet Smitshoek

Ik had een vraag via de mail 's nachts gesteld en vroeg in de ochtend ontving ik al een duidelijk antwoord met daarin ook de juiste linken die ik kon gebruiken. Niet zoveel keus, maar echt veel... Ik had een vraag via de mail 's nachts gesteld en vroeg in de ochtend ontving ik al een duidelijk antwoord met daarin ook de juiste linken die ik kon gebruiken. Niet zoveel keus, maar echt veel voordeliger!

De jong

Overzichtelijke site duidelijke info snelle levering en een tevreden klant.

Gewoon Super!!!!

Honcoop

Goede producten, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Zeer snelle en vlotte levering - correcte prijs / kwaliteit

Lees beoordeling

Lampen gebruikt voor de buiten verlichting, geeft een mooi warm licht en zuinig in gebruik.
Zeer tevreden over de levering en met het resultaat.

Quinten Wildeboer

Bestelling kwam spoedig. De kortingen is mooi meegenomen. led 170mm en TL led buizen 1,2m doen het goed.
Quinten

vdhv-service

Goed assortiment, duidelijke website en snelle levering. Top!

TD

Helemaal top geregeld! Goede service en snelle levering!

Lees beoordeling

Een ding vind ik echt onhandig en dat is dat jullie geen gebruiksaanwijzing hebben bij jullie producten dat is erg lastig