FEK

Alles top en in orde. Snelle en correcte afhandeling. Zeker aan te raden

Lees beoordeling

Ruim aanbod, goede prijzen en een duidelijke site. Helaas gaat de levering via DPD, wat altijd weer voor wat ergernis zorgt bij de levering op zeer beperkte tijden en belabberde communicatie.

Goede service,

Lees beoordeling

Snelle levering. Mooi product!

Snelle, accurate levering

Roy

Very easy website, loads of informational/how-to video's that really helped me make my choice and install the LED panels.

Friendly and professional customer support, would recommend...

Friendly and professional customer support, would recommend Ledpaneelgroothandel to evryone who's looking to upgrade to LED lighting.

Lees beoordeling

Prima ervaring. Snelle levering en geen bijzonderheden.

Willem Katerberg

Als bedrijf bestellen we regelmatig producten bij Ledpaneel.
De site is overzichtelijk en een bestelling is gemakkelijk geplaatst.
Natuurlijk letten wij ook op de prijs, deze is...
Als bedrijf bestellen we regelmatig producten bij Ledpaneel.
De site is overzichtelijk en een bestelling is gemakkelijk geplaatst.
Natuurlijk letten wij ook op de prijs, deze is scherp en concurrent met andere leveranciers.
Tot op heden zijn alle bestellingen vlot geleverd. Tevens worden de producten netjes verpakt.

de zutter samuel

Correct, snel en kwalitatief!

Heldere Site.
Kwalitatief goed/mooi product.
Keurig verpakt en supersnelle levering zoals aangegeven.